.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئولین انتخابات از زیر باران به زیر ناودان نروند!
کسانی که رد شده اند هم اصولگرا هستند و هم اصلاح طلب و شورای نگهبان باید با دقت هر چه تمام تر از تضییع حقوق افراد جلوگیری کند.

 

کسانی که رد شده اند هم اصولگرا هستند و هم اصلاح طلب و شورای نگهبان باید با دقت هر چه تمام تر از تضییع حقوق افراد جلوگیری کند ولی باید دانست که تعدادی از رد شدگان به دلیل وابستگی های سیاسی رد نشده اند بلکه در کارنامه آنها مواردی چون تخلفات سنگین اقتصادی، سوء استفاده های مالی، مسائل اخلاقی و بعضا امنیتی وجود دارد

رد صلاحیت شدن برخی نمایندگان فعلی مجلس و تعدادی از شخصیت های سابق نظام سبب شده تا موج جدیدی از فشار بر روی شورای نگهبان شکل بگیرد.

به گزارش شمال نیوز؛ در حالی که عدم تایید صلاحیت نزدیک به 30 تن از نماینگان اصولگرا و اصلاح طلب مجلس هفتم توسط هیات های اجرایی و نظارت سبب شده تا عده ای ازجمله نواب رئیس مجلس به رایرنی برای تایید صلاحیت این افراد بپردازند، در این میان وضعیت عده ای که با توجه به قرائن موجود به هیچ وجه صلاحیت وکالت و نمایندگی ملت را ندارند هم به فراموشی سپرده شده واحتمال تایید دوباره آنها توسط شورای نگهبان داده میشود.

بنا براین گزارش؛ فارغ از جناح بندی های سیاسی و اینکه کسانی که رد شده اند هم اصولگرا هستند و هم اصلاح طلب و شورای نگهبان باید با دقت هر چه تمام تر از تضییع حقوق افراد جلوگیری کند، باید توجه داشت که تعدادی از رد شدگان به دلیل وابستگی های سیاسی رد نشده اند بلکه در کارنامه آنها مواردی چون تخلفات اقتصادی، سوء استفاده های مالی، مسائل اخلاقی و بعضا امنیتی وجود دارد که به هیچ وجه نباید از آنها غافل بود و فشار بر شورای نگهبان نباید سبب تایید صلاحیت اینان شود.

این در حالی است که در بیرون از جمع نمایندگان فعلی مجلس و در میان نامزدهای نمایندگی مجلس هشتم هم کسانی از مسئولان دیده می شوند که عدم تایید صلاحیت آنها به دلیل موارد محرزی چون تخلفات مالی و یا اخلاقی و .. است و آنان نیز با اعمال فشاردر صدد تایید صلاحیت خود هستند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.